Posted by: blueisthenewpink | Mar 28, 2020

12-13. nap

(15,14/16,15)

Közkívánatra (ketten is hiányoltátok ♥) pótolom a tegnapit is egy összevont kétnapi posztban. Tegnap nagyon elfáradtam, lelkileg, érzelmileg. Pedig sütött a nap, ismét szép tavasz volt, az élesztőt pedig saját pizza sütésére használtuk (csak a paradicsomszósz feketedett meg a szélén, elfelejtettem, hogy nem szabad odáig kenni). A gyerekek mondjuk nem vettek részt a feltétek pakolásában, mint régen, de nézzük a jó oldalát: éppen remekül lekötötték egymást közös játékkal – ez egyre jobban megy, erre is jó például ez az elzártság. Kipróbáltam azt a tippet is, hogy ha túl fáradt vagyok írni, helyezzem a fejem a billentyűzetre, és legyen az a szöveg, ez lett az eredmény:

zttfbnhm,mnbgvfdcfvbnm ,nbhg – de azért mégsem posztoltam. Megnéztem viszont A Galaxis őrzőit, mindkét részét (gyerekek apánál). A mondanivaló szuper, de az első filmben ez a sok sötétség, csak mesterséges fény, gépek, lények… brrr, nem szeretem az ilyet. A második viszont sokkal jobb volt, és most már abszolút értem a Groot-mániát, különösen a kicsi Groot-imádatot (Annyira cuki! De már az első részben is nagyon szerethető volt.)

A Nagy elküldte a Nemzeti dal házi feladatát, először mondja, aztán zongorázza. A tanító néni odavolt, meg vissza.

Ma megtudtam, hogy kapható a Harry Potterből ismert csokibéka gyűjthető varázslós kártyával (az első részt olvastam én is, na), sőt, mindenízű cukor is! Ez mekkora már, a Nagynak nagyon tetszene, azt hiszem, szólok a húsvéti nyuszinak, hogy hozzon (illetve a nyuszi már tavaly lebukott, szóval nagyon balettozni sem kell a cuccok elrejtésével, elég a Kicsi elől magasra rakni).

Az Aliz Csodaországban zsebóráról még mindig nem győztem meg magam, hogy megérdemlem, de közben három hónap után végre ismét kapható a gyönyörűséges Padma-gyűrű, amit addig nézegettem anno, amíg elfogyott. Most nagyon gyorsan lecsaptam rá. Ráadásul egy csoda az a webshop, mindig megy jótékony célra is a bevételből, és annyira kedves az ügyfélszolgálatuk is, hogy le a kalappal. Még a sablon e-mailekben is jut mindenkinek egy-két kedves szó, nem kerül semmibe, de hihetetlenül jólesik. Ők azok: Daya Jewelry.

Az alvás nagyon nem ment, remélem, ma egy fokkal jobban fog (este már ki is dőltem egy órára.) Szóval a mai nap a kókadozás, a webshopok (élőben amúgy is utálok vásárolni, tehát nem az elvonást enyhítendő, de a bogarászással elég sok idő el tud menni) és a jóga (egyelőre a gyerekjógás kurzussal, de máris áttérek az elméletről a saját gyakorlatra) jegyében telt. Meg telefonos kapcsolatápolással. Hogy mennyit tud beszélni mindenki mostanában!

Tervben volt az is, hogy kiülök az erkélyre élvezni a napsütést, de előbb a nagyon hangos szomszéd gyerekek (tudom, ez ilyen, az enyémek is ritkán vannak csendben), aztán egy másik szomszéd szerelése, végül a felszálló – grillezés okozta? – füst tartott vissza.

Ne felejtsétek átállítani az órát! Annyival is kevesebbet vagyunk elzárva.

Fénypont: saját pizza, Padma-gyűrű

Ötlet: zen köröket fogunk festeni! (de honnan szerzek festéket és vastag ecseteket?)

Megbolondulási szint: még ahhoz is fáradt vagyok (amúgy egy nap csend, pihenés, töltődés, jó alapos kisírás, szóval most egyensúlyban)


Leave a comment

Categories

Whatever

TIME TO REGISTER TO VOTE

gyerekkönyvölelő

gyermekirodalmi blogoldal

About Words - Cambridge Dictionary blog

Commenting on developments in the English language

intentionally_blonde

on discovering the world and sharing her best tips with you

hitchhikingthe7seas

Hitchhiking sailing boats around the world. Live bog! -- Hajóstoppal egy föld körüli úton. Élő blog!

Exploding Steamboats

The Official Chris Pontius Blog

MűvészTér

Művésztér Egyesület honlapja

International Book Giving Day 2024

#bookgivingday 14th February 2024

kultúrlény

Kultúra minden mennyiségben

The Official Colonel Sanders Podcast

It's blue. But that's okay, it's the new pink. No worries.

Olvass bele

A KULTÚRAKIRAKAT

Brent Libraries Blog

Welcome to the Brent Libraries Blog. Here you can read book reviews, find out about Brent reading group and events and much much more!

bookowly

bookowly

AnitaKomuves

International reporting, data journalism, digital media

Bébi, pszichó & más

Életképek, ötletek, megfigyelések

A year of reading the world

196 countries, countless stories...