Posted by: bluelion | January 16, 2017

Olvassunk… Pagony-könyveket! Most akciósak!

A kedvenc gyerekkönyves kiadóm raktársöprő akciót tart a webshopjában, még holnap (január 16.) éjfélig. (Nem, nem fizetnek nekem ezért a posztért, de lehet, meg kéne környékeznem őket, annyit ajánlgatom a könyveiket.) Ha valamelyik szuper könyvüket amúgy is megvennéd, itt az idő. Én a húsvéti-névnapi körökre fogok vásárolni. Ja, társasjátékokat is árulnak. Abban Hintafa tud nektek segíteni, ő a szakértő.

A Pagonynak olyan fantasztikus szerzői és illusztrátorai vannak, mint Agócs Írisz, Berg Judit, Dániel András, Kertész Erzsi vagy Pásztohy Panka. Náluk jelent meg Eric Carle klasszikusa, A telhetetlen hernyócska, és a Julia Donaldson – Axel Scheffler páros meséi is.

Az elmúlt két évben számtalan könyvüket ajánlottam már. Kigyűjtöttem a szerintem legjobbakat a listáról:

30%-os akcióban kaphatók:

  • Dániel András könyvei, az én kedvencem Smorc Angéla, de a Kulfikat is szívből ajánlom. (A könyv, amibe bement egy óriás 20%-kal kerül most kevesebbe, másik kiadó.)
  • Harcos Bálint könyvei. Szofi nekem nem tetszik, de sokaknak igen. A csupaszín oroszlánt, valamint A Tigris és a Motyót viszont szerettem (meg is van már mindkettő). A Petya és Tulipán című meseregényét is szerettük a hatévessel.
  • Gryllus Vilmos két 2015-ös verseskötete is a polcunkon sorakozik, és időről időre előkerül.
  • Vadadi Adrienn ovis történetei: nagyon szeretik az ovisok, az Alma utcás banda pedig 2016-ban már az iskolát is elkezdte. Nekem ugyan mindig akad valami apró gondom a könyveivel, de többnyire nagyon is rendben vannak. A Dorci, a legkisebb óvodás címűbe még én se tudtam belekötni (nem is akartam, azóta szintén a polcon).
  • Berg Judit sorozatai: Panka és Csiribí, Rumini, Cipelő cicák, Maszat, Két kis dinó, Tökmagok
  • És persze a többi olvasni tanító is (a Tökmagokon kívül), hiszen a Most én olvasok! a Pagony sorozata: Finy Petra Milu-könyvei, és Gévai Csillától az Amíg olvasunk, illetve az Amíg kirándulunk. (inkább a Tökmagokat ajánlom)
  • Pásztohy Panka kiskutyás könyvei
  • Julia Donaldson és Axel Scheffler könyvei kicsiknek és nagyoknak
  • Eric Carle lapozói, a többi közt A telhetetlen hernyócska is
  • Jill Tomlinson állatmeséi!
  • Agócs Írisz kedves könyve, a Kicsi, nagy
  • Tandori Dezső medvéi (minden mennyiségben)
  • A kalóz nagypapa meseantológia, amelyről itt írtam, majdnem két éve.
  • Máté Angitól a varázslatos Volt egyszer egy
  • Kertész Erzsitől a NEM mese és a Panthera – A hógömb fogságában, de a többi is 20 % kedvezménnyel
  • Pungor András: Zozi mindig hazajön
  • Igaz Dórától a Nyár, nagyi, net
  • Baranyai (b) Andrástól az Európai böngésző!
  • Foglalkoztatók közül a Panka és Csiribí-félét még nem ismerjük, de most kiderítjük, milyen. A Julia Donaldson-féle Boszi seprűnyélen óriás foglalkoztatója viszont már megvan, és talán a legigényesebb, amit ebben a műfajban láttam. Gyönyörű színek, fényes papír, matricák. Nem szokványos, nagyon szép.

Még így is van miből válogatni, azt hiszem! A legtöbbről írtam korábbi posztokban, legutóbb karácsony előtt: itt olvashattok bővebben jó pár fenti könyvről.

Leave a Reply

Categories

Italophilia

Stories of My Italian Journey & More..!

About Words - Cambridge Dictionaries Online blog

Commenting on developments in the English language

intentionally_blonde

on discovering the world and sharing her best tips with you

hitchhikingthe7seas

Hitchhiking sailing boats around the world. Live bog! -- Hajóstoppal egy föld körüli úton. Élő blog!

Exploding Steamboats

The Official Chris Pontius Blog

The Book Crunch

A blog for book fanatics!

MűvészTér

Művésztér Egyesület honlapja

International Book Giving Day 2018

#bookgivingday 14th February 2018

kultúrlény

Kultúra minden mennyiségben

adoptingjames

Read our Mission. Find out how you can help us adopt James.

Olvass bele

A KULTÚRAKIRAKAT

Brent Libraries Blog

Welcome to the Brent Libraries Blog. Here you can read book reviews, find out about Brent reading group and events and much much more!

bookowly

bookowly

AnitaKomuves

International reporting, data journalism, digital media

Bébi, pszichó & más

Életképek, ötletek, megfigyelések

A year of reading the world

196 countries, countless stories...

Raising My Rainbow

Adventures in raising a fabulously gender creative son.

