Posted by: bluelion | December 30, 2016

Idén, életemben először…

… sütöttem gofrit.

… sütöttem kenyeret (aztán félbarnát is).

… voltam Waldorf iskolában (és gabalyodtam bele matematikai-mozgásos feladatokba).

… voltam kéttannyelvű iskola szülőijén.

… voltam felnőttként Halász Judit koncerten.

… szédültem a MIR-en. Na jó, csak az űrkiállításra épített változatban.

… érintettem meg Holdkőzetet.

… láttam, ahogy mossák az út szélén a kilométerjelző póznákat.

… voltam fordítástudományi konferencián.

… csavarogtam egyedül a városban kétgyerekes anyaként.

… tapasztaltam áramszünetet a tengerparti kisváros esti forgatagában.

… töltöttem ki taget a blogra.

… vettem részt blogger kihívásban.

… hallottam templom riasztóját szólni.

… sétáltam és játszótereztem Nagykanizsán.

… nyaraltam a kicsikkel Horvátországban (voltam Crikvenicában).

… voltam a kicsikkel kavicsos tengerparton.

… nem vadásztam a nyaraláson szuveníreket és képeslapokat az összes családtagnak (és olyan jó volt nem ezzel a nyomással tölteni a nyaralást! Hogy jaj, még neki valamit….) sőt, a kitűzőket (és az olasz pulcsikat) leszámítva magunknak sem.

… sétáltam végig mezítlábas parkon.

… voltam moziban a kisfiammal.

… csúsztam drótkötélpályán (játszótérin)

… voltam foci edzésen.

… drukkoltam a gyerekem csapatának focimeccsen.

… drukkoltam a magyar válogatottnak a foci EB-n!

… használtam KitchenAidet (imádom, sajnos, nem a miénk).

… voltam a Kékestetőn a tévétoronyban.

… voltam a Kicsivel Anyu sírjánál.

… adtam el könyveket.

… voltam Moly-szülinapon! :)

… ismerkedtem meg élőben olyan molyokkal, akikkel már “beszélgettünk” online, és olyanokkal is, akikkel akkor kerültem először kapcsolatba (lásd: molyszülinap)

… vettem (egy raklap) molyos kitűzőt.

… vettem részt molyos karácsonyi ajándékozásban.

… díszítettem éjjel karácsonyfát (de nem utoljára, minden szempontból sokkal jobb volt így!)

… hallottam a kislányomtól, hogy “Anya, szejet… lek.” (Aztán még egyszer. Majd sokszor azt, hogy “nagyon szejet”) ♡

… láttam élőben koalát

… láttam Ashát, a kiselefántot (valami hihetetlenül cuki!)

… voltam a Tropicariumban (nem volt valami nagy ötlet téli szünetben menni)

… láttam cápaetetést

@Izolda tavalyi listája után gyűjtöttem egész évben. Ha lesz még valami ebben a másfél napban, kiegészítem! :)

És ti? Mit csináltatok idén életetekben először? (Molyoknak itt ér válaszolni: @Izolda idei karca)

Leave a Reply

Categories

Italophilia

Stories of My Italian Journey & More..!

About Words - Cambridge Dictionaries Online blog

Commenting on developments in the English language

intentionally_blonde

on discovering the world and sharing her best tips with you

hitchhikingthe7seas

Hitchhiking sailing boats around the world. Live bog! -- Hajóstoppal egy föld körüli úton. Élő blog!

Exploding Steamboats

The Official Chris Pontius Blog

The Book Crunch

A blog for book fanatics!

MűvészTér

Művésztér Egyesület honlapja

International Book Giving Day 2017

Give a book on Valentine's Day

kultúrlény

Kultúra minden mennyiségben

adoptingjames

Read our Mission. Find out how you can help us adopt James.

Olvass bele

A KULTÚRAKIRAKAT

Brent Libraries Blog

Welcome to the Brent Libraries Blog. Here you can read book reviews, find out about Brent reading group and events and much much more!

bookowly

bookowly

AnitaKomuves

International reporting, data journalism, digital media

Bébi, pszichó & más

Életképek, ötletek, megfigyelések

A year of reading the world

196 countries, countless stories...

Raising My Rainbow

Adventures in raising a fabulously gender creative son.

